Дигиталното е цар в индустрията на играчките
31 май 2019 09:58 Mobile watches 3847 прочита Mobile comments 0 коментара

И играчките за деца вече са инфлуенсери. Те имат собствени социални медии – Facebook страници, YouTube канали със сериали и сезони, Instagram и уеб страници, чрез които влияят на малките потребители по света. Това е една от четирите, свързани с технологиите тенденции, които наблюдават от „Хиполенд”.

Плачещите кукли Cry Babies, например, имат Facebook и Instagram страници, YouTube канал с 12 епизода, уеб сайт и на български език. Представянето им е едновременно офлайн, в Музея за модерно изкуство в Лондон, и онлайн – от „инфлуенсерка” с 9 милиона последователи. Само за 4 седмици първите 3 епизода за куклите, които плачат с истински сълзи, имат 1,5 милиона гледания в YouTube.

Като използват новите технологии, световните производители добавят все повече вторично за една играчка съдържание, за да подсилят изживяването. Кукли, пъзели, роботи и дронове имат QR код или мобилни приложения за повече интерактивност.

Някои Barbie, например, още преди 5 години са с QR код, който може да доведе до спечелване на истински дрехи, изработени от моден дизайнер. Barbie не е вече просто кукла, а YouTube влогър с 5 милиона последователи.

Чрез мобилни приложения, а не чрез кино-очила, 2D пъзелите стават 3D. Безплатните приложения на най-популярната компютърна игра Fortnite се актуализират седмично, като се добавят нови функции и присъждат награди. Роботът Boxer се учи да танцува чрез дистанционно, но свърже ли се чрез приложение, задейства 25 дейности, сред които пускане на диджей сетове.

Чрез технологиите образователните игри стават все по-интерактивни и развиват все по-разностранни умения. Интерактивна карта на света дава информация за 78 държави – географски регион, архитектури и паметници, официален език и флаг, както и забавен факт. Нещо повече – тя говори на български и на английски.

Киното и телевизията продължават да диктуват модата в играчките. Някои играчки обаче „не дочакват” премиерата на филм на малък или голям екран, а се появяват веднага след пускането на видеоклип или игра в YouTube.

Според публикация на Гардиън, около една пета от 100-те най-добри канала в YouTube са за играчки. Видеата в тях с тях се гледат от милиарди деца по света. Миналата година 8-годишен инфлуенсер в YouTube спечели 22 милиона щатски долара. В световната индустрия на играчките дигиталното е цар…/ technews.bg/

0 коментара
Коментирай
ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар